Информация за доставка
Информация за доставка
Доставка
Доставката на продуктите предлагани в сайта www.jmag.bg се извършва с
куриерска компания Спиди АД.
Доставката се извършва на предварително посочен от клиента точен адрес - на
дом, работно място или офис на Спиди. Посочен неверен или сгрешен адрес, лице за
контакти и/или телефон за доставка и контакт с потребителя, прави поръчката
невалидна и не обвързва ‘’Кадива Груп’’ЕООД със задължението за изпълнение на
доставката.
В случай, че клиентът не бъде намерен в срока за изпълнение на доставката на
посочения адрес или не бъде осигурен достъп и условия за предаване на стоката в
този срок, ‘’Кадива Груп’’ЕООД чрез www.jmag.bg се освобождава от задължението си
да достави заявената за покупка стока.
Клиентът може да потвърди желанието си да получи стоката и след изтичане на
срока за доставка, в който не е бил намерен на адреса, като поема всички
допълнителни разходи по доставката. В този случай започва да тече съответно нов
срок за доставка от момента на потвърждението.
Условията за доставка на продукти при поръчка онлайн са както
следва:
Срок на доставката
Всички поръчки, направени в работен ден от 09:00 до 15:00 ч., се обработват и
изпращат на същия ден. Поръчките, направени след 15:00 часа се обработват и
изпращат на следващия работен ден. Направените в събота или неделя поръчки, се
обработват в понеделник. Тъй като поръчките се доставят до адреси в стандартното
работно време, моля при нужда осигурете човек, който да приеме поръчката от Ваше
име или обмислете да впишете като адрес за доставка адреса на службата си или офис
на куриерската компания.
Поръчаните продукти се доставят с куриер на фирма „Спиди“ на посочения от Вас
адрес, в рамките от 24 часа до 3 работни дни, като срокът може да бъде удължен до 5
работни дни при официалните празници и/или почивни дни със срока на неработните
дни или други възникнали форсмажорни условия.
‘’Кадива Груп’’ЕООД си запазва правото да удължава посочените срокове с до 7
(седем) дни, без да информира предварително Потребителите и да удължава
сроковете с повече от 7 (седем) дни с предварителното съгласие от страна на
Потребителя, заявил доставката.
Във всички случаи е възможно забавяне в посочените срокове за доставка, за което ще
бъдете уведомени своевременно от наш сътрудник. ‘’Кадива Груп’’ЕООД не носи
отговорност в случай, че забавянето се дължи по вина на куриера, извършващ
доставката.
При получаване на Вашата пратка
При получаване на пратката, моля в присъствието на куриера проверете внимателно
дали има видими признаци на нараняване или отваряне на опаковката! В случай на
повредена при транспорта пратка се съставя констативен протокол в два еднообразни
екземпляра, който се подписва от Вас и от куриера.
‘’Кадива Груп’’ЕООД не носи отговорност за щети, причинени по време на
транспорта, но е готова да съдейства на своите клиенти при необходимост.